BabyBoom is booming!

Julkaistu 24.05.2017

Äiti, tytär ja tyttären tytär. BabyBoom on 2017 lanseerattu kolmen sukupolven ompelupaja, joka valmistaa rakkaudella käsintehtyjä hurmaavan tyylikkäitä päähineitä ja muita asusteita lapsille ja aikuisille.

BabyBoom päätti satsata kaikki lanseeraukseen varatut resurssit sosiaalisen median markkinointiin. BabyBoom on alusta asti huolehtinut siitä, että Instagramiin ja Snapchatiin on tullut päivittäin kuvia ja videoita niin kangasostoksilta, tuotannosta kuin tulevista tuotteistakin. Instagram ja Snapchat tilit avattiin jo kaksi kuukautta ja Facebook otettiin mukaan kuukausi ennen varsinaisen myynnin aloittamista.

Aktiivisen somesisällön tuotannon tueksi minimaalisilla resursseilla toimiva ja juuri toimintansa aloittanut ompelimo päätti rohkeasti valita sosiaalisen media vaikuttajamarkkinoinnin. PairUpista lanseerauskampanjaan valittiin kuusi sosiaalisen median tähteä. Tämän lisäksi BabyBoom teki yhteistyötä kuuden äidin kanssa, joilla kullakin on vähintään tuhat seuraajaa Instagramissa.

Vaikuttajamarkkinoinnin tulokset olivat hämmästyttävät!

Lanseeraus kampanjan aikana (1 kk):
Seuraajat / tykkääjät              Kampanjan alussa      Kampanjan lopussa

Facebook                                   249                                 1034
Instagram                                  403                                 1284

 

Lanseerauskampanjan tulokset:
Toimitetut tilaukset: 285 kpl
Myydyt tuotteet: 510 tuotetta

BabyBoom nollasta kahteensataankahdeksaankymmeneenviiteen, vaikuttajamarkkinoinnin avulla!