Supercino + Supertähdet = Supertulokset

Julkaistu 18.07.2017

Menestyksekäs kahvilakonsepti Wayne’s Coffee lanseerasi 20. maaliskuuta Suomen markkinoille täysin uudenlaisen kasviperäisen Supercino-juoman. Vegaanisten juomien tarkoitus on tarjota terveydestään kiinnostuneille lämpimien juomien ystäville jotain täysin uutta ja tuoda markkinoille uusi juomavaihtoehto kahvin ja teen rinnalle.

PairUpin sekä Mainos- ja viestintätoimisto Propagandan kanssa yhdessä toteutetun kampanjan tavoitteena oli kertoa tästä uudesta terveellisestä ja ekologisesta vaihtoehdosta tunnettujen some-vaikuttajien avulla, heidän verkostoilleen sekä saada sosiaalisen median kanavissa mahdollisimman laajaa näkyvyyttä tuoteuutuudelle.

Wayne’s Coffee valitsi PairUpin tähtikaartista kampanjaansa viisi sosiaalisen median tähteä, jotka kertoivat tuoteuutuudesta vahvimpien some-kanaviensa avulla seuraajilleen. Tähtien postaukset keräsivät yhteensä yli 10 tuhatta tykkäystä reachin ollessa reilusti yli kymmenkertainen tykkäyksiin nähden. Tähdet tukivat postauksiaan vielä Snapchatin sekä Instagram- ja Facebook Storiesin avulla. Kun kokonaisuuteen lisätään esimerkiksi Mari Valosaaren blogipostaus suositulla Kaksplussan verkkosaitilla, onnistuimme luomaan Supercino-juomalle positiivista some-pöhinää.

https://blogit.kaksplus.fi/marivalosaari/2017/04/25/vatsani-kaipasikin-vaihtoehtoa-kahville-ja-teelle/